دریافت آسان گزارش کارآموزی تربیت بدنی در سالن پرورش اندام پوریای ولی

دریافت آسان گزارش کارآموزی تربیت بدنی در سالن پرورش اندام پوریای ولی 

دارای مطالب کلیدی کارورزی باشگاه بدن سازی,کاراموزی باشگاه اندام ,پرورش اندام,اصفهان,تهران,شیراز

توضیحات:

گزارش کاراموزی بصورت ورد قابل ویرایش در 77 صفحه برای دانشجویانی که دوره کارورزی خود را در سالن پرورش اندام و در زمینه پرورش اندام و نوع ورزش های که برای پرورش اندام انجام میدهند گذرانده اند فایل در 4 فصل تهیه شده است و بصورت معرفی مکان کاراموزی نوع خدمات و هدف از تاسیس مجموعه و تشریح روند فعالیت ها و فعالیت های روزانه کاراموز در باشگاه بدنسازی و ارائه پیشنهادات تهیه شده است

فهرست مطالب

فصل اول.

مقدمه و آشنایی با مکان کارآموزی

تاریخچه بدنسازی

اغاز بدنسازي در ايران

ما سه نوع بدن داريم

رشته بدنسازی

برنامه تمرينی

آشنایی کلی بامکان کارآموزي

تجهیزات وخدمات سالن

فصل دوم

هدف ازتاسیس مجموعه سالن ورزشی.

1- اهداف صحی وتندرستی..

2-اهداف تربیتی واخلاقی

3-اهداف روانی واجتماعی

تجهیزات وامکانات رفاهی:

فصل سوم.

تشریح روند کارها در باشگاه.

تمرینات موثر

كيفيت تمرين مهم است نه كميت :

روش عمل مناسب

1-تفكيك بودن حركت

2-آزاد بودن عضلات درگير :

3-سرعت انجام كار

4-دامنه انجام حركت

5- شخص كمكي

توانايي تمرينات

تغذيه در ورزش بدنسازی.

تمرينات روزانه بدون وزنه شامل 24 حرکت

دويدن درجا – پرش ستاره اي-چرخش و لمس پنجه پا-اسكات و…..

تمرينات روزانه بدون وزنه
1. دويدن درجا – پرش ستاره اي : اين حركت براي گرم كردن مي باشد و بايد آن را قبل از بقيه تمرينات انجام داد . در دويدن ، پاهاي خود را به اندازه 10 تا 12 سانتي متر از زمين بلند نماييد و فرض كنيد كه قدم بر روي پله اي مي گذاريد ، سپس پا به زمين برخورد مي نمايد . بعد از 75 حركت ، 10 پرش ستاره اي انجام دهيد . در اين حركت به بالا پريده و دست و پاها را به طرفين باز نماييد . ارتفاع دست ها كمي بالاتر از شانه ها قرار مي گيرند ، سپس پرش ديگري نموده و به حالت شروع بر مي گرديد . (شكل 1 ) . اين حركت را دو دقيقه انجام دهيد . بعد از اينكه كمي پيشرفت كرديد سرعت دويدن درجا را افزوده و زانو هاي خود را بالاتر آوريد، بعد از پايان ماه چهارم شما مي توانيد زانو هاي خود را بالاتر از كمر خود آوريد.
در جلسه سوم ابتدای تمرین صحبت هایی در ارتباط با تمرینات امروز به کسایی که حضور داشتند داده شد.
سپس شروع به گرم کردن بدن کردیم و طبق معمول با دویدن و انجام حرکات کششی بدنمان رو آماده انجام فعالیت های روزمان کردیم.
تمرین در این جلسه در ارتباط با سر شانه میباشد .
حرکت اول سر شانه هالتر از جلو این حرکت رو در 3 مرحله و با 8 تا 10 تکرار انجام میدهیم.
حرکت بعد حرکت سرشانه دمبل نظام چکشی این حرکت رو در 3 مرحله و با 10 تکرار برای هر دست انجام میدهیم.
حرکت بعد نشرخم دمبل میباشد . این حرکت رودر 3 مرحله و با 12 تکرار انجام میدهیم.

 


دانلود فایل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.