دریافت آسان گزارش تخصصی حل مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعال با راهکارهای مناسب

دریافت آسان گزارش تخصصی حل مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعال با راهکارهای مناسب 

دارای مطالب کلیدی گزارش تخصصی پایه ششم رایگان,گزارش تخصصی علوم پایه ششم,دانلود رایگان گزارش تخصصی پایه ششم,گزارش تخصصی درس علوم پایه ششم,گزارش تخصصی علوم ششم,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی ششم ابتدایی رایگان,دانلود گزارش تخصصی ششم ابتدایی,دانلود گزارش تخصصی پایه شش

توضیحات:

بصورت ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 27 صفحه

فهرست مطالب

چکیده

نکات کلیدی :

مقدمه

بيان مسئله

توصيف وضعيت موجود

اهمیت وضرورت تحقیق

اهداف پژوهش

اهداف جزئی:

مقایسه با وضع مطلوب :

جمع آوری اطلاعات

تجزيه و تحليل وتفسيرداده ها:

عوامل تبعیض والدین :

عوامل مدرسه ای :

پیشینه پژوهش :

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

تماس با والدین

آموزش درمانی

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت )

نقاط ضعف :

ارزشيابي تاثير اقدام جديد وتعيین اعتبار

اختلال بیش فعالی كودكان

علل ایجاد اختلال بیش فعالی – کم توجهی

صدمات و اختلال مغزی و تفاوت های ساختاری

پیشنهادات

منابع
چکیده

از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصيلي و ورود به کلاس يكي از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس عصبانیت،درگیری با بچه ها و زودباوری را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همكلاسي هايش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

براي اينكه انسان بتواند در اجتماع زندگي كند بايد رفتار اجتماعي را بياموزد به اين معني كه رفتارش بايد مورد قبول اجتماع باشد . يكي از راههاي اجتماعي شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعايت انضباط و مقرراتي است كه در اجتماع حكمفرماست . مقررات و قوانيني انضباطي رفتار را تحت كنترل درمي آورد و چون اين كنترل اغلب مانع انجام خواسته هاي كودكان مي شود ، گاهي موجب خشم و عصبانيت آنها مي گردد . در تعليم و تربيت كودكان انضباط هميشه مورد توجه بوده ، ولي در اينكه اين انضباط چگونه بايد باشد و چگونه مي توان آن را آموزش داد عقايد متفاوت است .

از این رو بنده تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر درباره مشکل زود باوری ،بی انضباطی،عصبانیت و عدم تمرکز رامتین و عدم توجه او به درس که احتمالا از بیش فعال و عدم توجه او سرچشمه گرفته بود به پژوهش بپردازم.

 


دانلود فایل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.