دریافت آسان تحقیق در مورد اثر تبلیغات در اسنک چی توز

دریافت آسان تحقیق در مورد اثر تبلیغات در اسنک چی توز 

دارای مطالب کلیدی تحقیق ,در ,مورد, اثر ,تبلیغات, در, اسنک, چی ,توز,

توضیحات:

نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏اثر‏ ‏تبلیغات در اسنک چی توز
‏- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این ‏برند‏ است.
‏- چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است.
‏- ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است.
‏- انواع اسنک
‏1- اسنک توپی ‏ 6- اسنک با پنیر
‏2- اسنک کرانچی‏ 7- اسنک چرخی
‏3- اسنک طلایی ‏ 8- اسنک موتوری
‏4- اسنک حلقه ای‏ 9- مانچی تند و‏ ‏آتشین
‏5- اسنک جنگلی ‏ 10- سالسا تند با لیمو
‏- ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی
‏- انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است.
‏هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و‏ ‏طراحی لوگو با فرم های نرم و‏ ‏متناسب با یک محصول غذایی انجام شده.

 


دانلود فایل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.